با آشپزی ظروف تفلون نکیسا طعم غذاهای خوشمزه را به خانواده خود هدیه بدهید!!

کدام ظروف پخت را انتخاب کنید بهترین ظروف پخت چیست؟ نحوه انتخاب ظروف تفلون نچسب:

ظروف تفلون با کیفیت بالا الزامات اساسی برای کار را برآورده می کنند: آنها می توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند، رسانایی حرارتی خوبی ارائه می دهند، خواص نچسب و ضد خوردگی خوبی دارند و کاربردی و بادوام هستند.

انواع و ویژگی های ظروف پخت ظروف پخت از نظر شکل، قطر، اندازه، هدف و مواد متفاوت هستند.

انواع پایه قالب های پخت از انواع زیر هستند: گرد؛ مستطیل شکل؛ رشته؛ بیضی شکل سه گانه. چند وجهی است.

فرفری (قلب، ستاره، قطره، مجسمه های حیوانات یا میوه ها). علاوه بر این، در طرح یک تکه یا قابل جابجایی موجود است.

دومی شامل یک قسمت پایین قابل جابجایی با قسمت بالا و کناره های صاف یا برجسته است از قالب های این نوع برای تهیه فرآورده های شیرینی از خمیر بیسکویت و خمیر بیسکویت استفاده می شود.

انواع محبوب اشکال – گرد، راه راه، مجعد، جداشدنی، برای کیک های کوچک (با قطره)، کیک عید پاک و عید پاک، کیک کوچک است.

اکثر ظروف تفلون نکیسا مدرن از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند آنها محکم، کاربردی و بادوام هستند به لطف لبه نازک تر ظرف استیل، محصولات پخته شده حتی در دماهای پایین تر سریعتر پخته می شوند. میزان حرارت دهی بستگی به نوع فلز مورد استفاده برای ساخت قالب دارد.

ظروف تفلون

ظروف فولادی ضد زنگ کندتر از ظروف استیل تیره گرم می شوند قالب های فولادی دارای پوشش داخلی متفاوتی هستند – قلع، آلومینیوم و تفلون. مهم! فقط قالب های فلزی را می توان برداشت در چنین ظروفی، طرفین می توانند ضخامت های مختلفی داشته باشند.

. محصولات فولادی با کیفیت بالا با طراحی قابل اعتماد، درزهای جوش داده شده مناسب و مقاوم در برابر تغییر شکل و آسیب مکانیکی متمایز می شوند. مواد کاربردی و بادوام که مورد پسند مصرف کنندگان است.

از ظروف تفلون نکیسا برای تهیه کیک و دسرهای خانگی و کباب کردن گوشت، ماهی و سبزیجات استفاده می شود. آنها کف تقویت شده و دیوارهای ضخیم برای گرم کردن غذا دارند ظروف تفلون از سوزاندن کف و خیس شدن وسط جلوگیری می کند.

رسانایی حرارتی خوب و گرمایش سریع دارد که سرعت پخت را افزایش می دهد. ظروف تفلون برای تهیه کلوچه، کیک لایه ای، کلوچه، مافین، پای و پیتزا می باشد.

هنگام استفاده از ظروف تفلون باید زمان پخت دقیق رعایت شود این کار از سوختن یا کم پختن غذا جلوگیری می کند. از نظر خواص انتقال حرارت، ظروف سرامیکی نسبت به محصولات چدن کم‌تر نیستند.

حرارت آهسته و یکنواخت پخت با کیفیت بالا را تضمین می کند. ظروف پخت سرامیکی جهانی هستند، آنها برای استفاده در فر و ظروف سرامیکی دارای دیواره های ضخیم با منافذ ریز برای توزیع مناسب گرما هستند.