متخصصین فرش و فرش شرقی و ایرانی

به دیوید جی ویلکینز، یکی از متخصصان برجسته فرش شرقی و ایرانی در بریتانیا، خوش آمدید، که مجموعه وسیعی از فرش‌ها و فرش‌های دستباف استثنایی را از برخی از دورافتاده‌ترین مناطق جهان ارائه می‌دهد. مجموعه فرش‌های شرقی و فرش‌های ایرانی ما شامل قطعات قدیمی و جدید است که بهترین آثار صنعتگران امروزی و همچنین فرش‌های ارثی را که توسط نسل‌های قالی‌ساز ساخته شده‌اند را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ما مفتخریم که میزبان بزرگ‌ترین گزینش فرش‌های دستباف شرقی، فرش‌های ایرانی و فرش‌های ایرانی از طیف گسترده‌ای از مناطق در ایران، ترکیه، افغانستان، روسیه، هند، چین، پاکستان، مراکش و بسیاری موارد دیگر در بریتانیا هستیم.

همه فرش‌ها و فرش‌های ما مسئولانه از بافندگانی تهیه شده‌اند که از تکنیک‌های سنتی که در طول قرن‌ها گذشته استفاده می‌کنند، تضمین می‌کنند که بهترین کیفیت و طول عمری را که در جامعه تولید انبوه امروزی به ندرت دیده می‌شود، دریافت می‌کنید.

محدوده قیمت فرش و موکت
محدوده قیمت ما شامل فرش‌های ایرانی و فرش‌های شرقی متناسب با هر بودجه‌ای است، و ما قطعاتی را ارائه می‌کنیم که از نظر اندازه، سن، منشأ و کمیاب متفاوت هستند و به شما این امکان را می‌دهند که فرش مناسبی را برای مطابقت با خانه خود و همچنین هزینه‌های دلخواه خود پیدا کنید. اگر به دنبال یک فرش فوق‌العاده بزرگ هستید، فقط بپرسید.

ما همانند بازار فرش دبی یکی از معدود فروشنده‌هایی هستیم که می‌توانیم درخواست‌های فرش ایرانی غیرعادی بزرگ را برآورده کنیم. ما مطمئن هستیم که با دیدن طیف وسیعی از قالی‌ها و فرش‌های ایرانی، متوجه می‌شوید که چرا دیوید جی ویلکینز یکی از معتبرترین فروشنده‌های فرش شرقی در کشور است و اصرار ما بر بالاترین کیفیت فقط با سطح خدماتی که ما به همه مشتریان خود تضمین می کنیم.

فرش ماشینی 1200 شانه

صادرات فرش ایران

از دیوید جی ویلکینز دیدن کنید و برخی از بهترین فرش‌ها و قالی‌های جهان را کاوش کنید – خوشحال می‌شویم تمام اطلاعاتی را که در مورد هر قطعه داریم به اشتراک بگذاریم و شما همیشه توجه شخصی ما را تضمین می‌کنید. ما مشتاق فرش‌های شرقی و فرش ایرانی هستیم و دوست داریم شما را با فرش‌ها و قالی‌های باورنکردنی، قدیمی و جدید آشنا کنیم تا خریدی به زیبایی خرید فرش ابریشم داشته باشید. ما همیشه به دنبال افزودن به مجموعه خود هستیم، بنابراین اگر فرش یا فرشی دارید که می‌خواهید بفروشید، لطفاً تماس بگیرید و خوشحال می‌شویم در مورد آن با شما صحبت کنیم.

ما همیشه علاقه مند به خرید فرش های قدیمی، قدیمی و قدیمی هستیم.

مراقب خرید فرش های شرقی از اینترنت باشید، شما واقعاً باید قبل از هر خریدی فرش ها را به صورت حضوری مشاهده کنید، ما اغلب اشتباهات بسیار پرهزینه ای را می شنویم!

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا هرگونه سوال در مورد فرش های شرقی، لطفا با ما تماس بگیرید.