فروش عمده و صادرات فرش دستباف ایرانی

ما یکی از بزرگترین بازرگانان، تامین کنندگان، عمده فروشان و صادرکنندگان فرش دستباف ایرانی هستیم. ما فرش دستباف ایرانی را به سرتاسر دنیا عمده فروشی، عرضه و صادر می کنیم. مشتریان ما واردکنندگان فرش، انبارهای فرش، خرده فروشان فرش، فروشگاه های زنجیره ای، تاجران فرش، موزه ها، مجموعه داران، دکوراتورها و طراحان داخلی شیک هستند.

ما به دنبال یک مشارکت بلند مدت و سودآور هستیم.

ما با سالها تجربه در تجارت فرش های نفیس و دستباف اصیل ایرانی شریکی معتبر و تامین کننده ای قدرتمند برای نیاز شما به تامین فرش دستباف هستیم.

فروش عمده فرش و قالیچه ایرانی

فرش دستباف ایرانی نیز به دو صورت عمده و فرعی به فروش می رسد. معمولا تاجران فرش، فرش را به صورت عمده خریداری می کنند و با خرید فرش به صورت عمده و عرضه آن به صورت خرده به مشتریان، سود کلانی نصیبشان می شود، زیرا فرش فله نسبت به فرش خرده فروشی ارزانتر است.

همچنین بسیاری از بازرگانان نه تنها با واردات فرش های اصلی ایرانی درآمد زیادی به دست می آورند بلکه به توسعه صنعت فرش دستباف نیز کمک می کنند. امروزه خرید فرش های عمده در بازار مثل بازار فرش دبی اهمیت زیادی دارد. فرش دستباف عمده نیاز به سرمایه زیادی دارد و همه نمی توانند فرش ایرانی را به صورت عمده خریداری کنند.

فرش ماشینی 1200 شانه

صادرات فرش ایران

عمده فروش و صادر کننده فرش و فرش ایرانی
ما بهترین برند فرش دستباف ایرانی هستیم. فعالیت ما تولید، فروش و صادرات فرش دستباف ایرانی، خرید و فروش فرش دستباف به قیمت عمده می باشد. بهترین فرش دستباف ایرانی را از بزرگترین کارگاه های فرش دستباف ایرانی خریداری کنید.

ما بزرگترین تولید کننده، فروشنده و صادر کننده فرش دستباف ایرانی، بزرگترین صادرکننده فرش دستباف ایرانی، بهترین برند فرش دستباف ایرانی از جمله فرش دستباف کاشان، فرش اصفهان، فرش تبریز، فرش عشایری، قشقایی هستیم. همچنین می توانید بهترین قیمت خرید فرش ابریشم دستباف و بهترین قیمت عمده فرش دستباف ایرانی را از ما بخواهید.

فرش دستباف، فرش دستباف ارزان، فرش ابریشمی دستباف را به صورت عمده و عمده صادر می کنیم. بهترین قیمت فرش ابریشم دستباف بهترین قیمت فرش دستباف و فرش دستباف مشهد بهترین فرش دستباف عشایری. خرید و فروش فرش ایرانی گرانترین و با کیفیت ترین فرش دستباف آنتیک خرید فرش دستباف ارزان. ما فرش دستباف را با تخفیف عالی می فروشیم.

برای دریافت قیمت عمده فرش دستباف ایرانی با بهترین کیفیت و یا ارسال سفارش عمده فرش ایرانی با ما تماس بگیرید.