فروش دمپایی لویی ویتون در ایران مال با قیمت میلیونی

دمپایی لویی ویتون بیمارستانی; آنها دمپایی های خاصی هستند که توسط پزشکان، پرستاران، کارکنان بهداشتی که می خواهند در طول روز راحت باشند و گروه های مختلف شغلی استفاده می کنند.

به دلیل ساختار راحت، سهولت استفاده و مناسب بودن برای تمام فصول، به طور گسترده ای ترجیح داده می شود.

مدل های دمپایی لویی ویتون بیمارستانی آناتومیک، ارتوپدی، ضد لغزش، پاشنه دار، تخت توسط برندهای دمپایی بیمارستانی مطابق با هر شماره پا تولید می شوند.

مدل های دمپایی لویی ویتون بیمارستانی راحت که در آن مواد با کیفیتی مانند چرم، پلاس، میکروفایبر و پلی اورتان خودنمایی می کند، سلیقه کاربران زن و مرد را به خود جلب می کند.

دمپایی های بیمارستانی با مدل های پرطرفدار مانند سابو و کروکس نیز شامل طرح هایی با سنگ و سگک برای دنیای زنانه است.

دمپایی های بیمارستانی به متخصصان مراقبت های بهداشتی که دائماً در طول روز در حال دویدن هستند کمک می کند تا آزادانه و راحت حرکت کنند و کار خود را به طور موثر انجام دهند.

کسانی که نمی‌دانند کجا می‌توانند دمپایی بیمارستانی بفروشند، می‌توانند مفیدترین و ارزان‌ترین جایگزین‌های دمپایی بیمارستانی را پیدا کنند که مخصوص سلامت پا در Akakçe تولید شده است.

مدل های دمپایی لویی ویتون بیمارستانی راحت

دمپایی لویی ویتون بیمارستانی با طراحی شیک خود از ساختار راحتی سطح بالای خود پشتیبانی می کند.

دمپایی لویی ویتون بیمارستانی سفید، قرمز، سرمه ای، مشکی از پرطرفدارترین رنگ ها هستند.

می‌توان دمپایی‌های بیمارستانی را با رنگ‌های زنده مانند صورتی و قرمز در مقیاس رنگی یافت که در آن رنگ‌های کلاسیک، ساده و رنگ‌هایی که با محیط کسب‌وکار همخوانی دارند در خط مقدم قرار دارند.

دمپایی های بیمارستانی چرم، چرم مصنوعی، پلاستیکی که دارای رنگ های یکسان یا متفاوت در قسمت رویه و زیره می باشند، می توانند متناسب با رنگ های لباس کار انتخاب شوند.

دمپایی های بیمارستانی تنوع بسیار زیادی دارند که برای همه از جمله خانم ها، آقایان و یونسکس جذاب است. دمپایی های بیمارستانی تابستانی و زمستانی با طرح های طرح دار و ساده خود جایگزین هایی برای هر سلیقه ای ارائه می دهند.

دمپایی بیمارستانی مادر با سگک، سنگ، پر و طرح بافتنی جلب توجه می کند.

دمپایی های بیمارستانی با کف تخت، پلت فرم و پاشنه گوه ای، گزینه هایی با کفی ویژه با ویژگی های آناتومیک هستند.

می‌توانید با دمپایی‌های رنگارنگ بیمارستانی که با الگوهای یادآور بخش سلامت تزئین شده‌اند، جلوه‌های سرگرم‌کننده‌ای به ظاهر کسب‌وکار خود اضافه کنید.