فرش روستایی تبریز همدان زنجان

در حال حاضر فرش یکی از ابزارآلات و وسایل کاربردی در هر ناحیه و منزلی محسوب می شود که به دو روش ماشینی و سنتی در بازار به فروش می رسند.

از جمله فرش های تولید در داخل کشور می توان به فرش روستایی تبریز، همدان و زنجان اشاره کرد که علاوه بر کیفیت بالا، دارای تنوع طرح و رنگ، نقش و نگار، ابعاد، اندازه، مدل، جنس عالی و غیره می باشند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

فرش روستایی تبریز همدان زنجان

قیمت فرش روستایی

قیمت فرش روستایی

معمولا فرش ها با تنوع طرح و رنگ در اندازه های مختلف با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند که از معیارهای اصلی قیمت فرش روستایی، می توان به نوع فرش، کیفیت، دوام و عمر طولانی، استفاده از الیاف طبیعی خاص و خالص در تولید آنها، جنس فرش، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، خرید و فروش فرش روستایی و عرضه مستقیم این نوع فرش با حذف واسطه ها، استاندارد بودن و غیره اشاره نمود که بسته به این موارد متغیر است که به طور حتم هر چه کیفیت فرش بالاتر باشد بدون شک از قیمت گرانتری نیز برخوردار خواهد شد.

یکی از بهترین روش‌ های خرید این است که شما از طریق شرکت ها و برند های معتبر این محصول را به صورت اینترنتی خرید نمایید. در مرکز اینترنتی و آنلاین ما توزیع فرش روستایی با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب در بسته بندی های مختلف و کاملا بهداشتی عرضه می گردد که بسته به نوع کاربرد، سلیقه و سرمایه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

فرش روستایی همدان

فرش روستایی همدان

امروزه همدان، یکی از شهرهای مهم ایران است که در زمینه تولید انواع فرش های سنتی و روستایی از فعالیت چشمگیری برخوردار است که با وجود شرایط اقلیمی، شرایط منطقه ای، محیطی و دمایی خاص و نیز کوهستان ها و طبیعت بکری که دارد توانسته در زمینه تولید انواع فرش های روستایی بسیار فعال عمل نماید و نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تا حدودی فراهم آورد.

باید گفت: همدان شهری است قدیمی، که قدمت بسیار طولانی در زمینه تولید انواع هنرهای دستی و سنتی از جمله فرش را به خود اختصاص داده که با وجود استادانی ماهر و خبره در این زمینه توانسته به تولید انواع فرش های روستایی بپردازد و با فروش فرش دستباف به صورت گسترده محصولات خود با تنوع نقش و نگار و طرح و رنگ، در اندازه و مدل های متفاوت این شهر را به جهانیان معرفی سازد و همچنین به اقتصاد کشور کمک عظیمی نماید.

در حال حاضر هنرمندان این خطه از سرزمین اسلامی، با استفاده از الیاف و رنگ های طبیعی و اصل توانسته اند این نوع فرش زیبا و جذاب را با کیفیت بالا به روش سنتی و دستی با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی نمایند که صادرات آن نقش بسزایی در رونق اقتصادی کشور ایفا می نماید.

فرش روستایی فانتزی

فرش روستایی فانتزی

فرش روستایی فانتزی، از جمله فرش روستایی مدرن و جدید است که با سبکی خاص به شکل فانتزی و جذاب توسط هنرمندان خاص ایرانی با کیفیت بالا تولید می شوند که اغلب توسط افراد روستایی و عشایر ایرانی تولید می شوند و توانسته اند این اصالت ایرانی را در زمینه فرش حفظ کنند.

لازم به ذکر است استفاده از فرش های روستایی فانتزی، در اکثر منازل مورد استفاده قرار می گیرند که با تنوع طرح و رنگ، نقش و نگار و زیبایی منحصر به فردی که دارند دکوراسیونی زیبا در منازل و دیگر محیط ها را بوجود می آورند.

در سالهای اخیر استفاده از انواع فرش های روستایی بسیار رایج بوده زیرا به عنوان فرهنگ اصیل ایرانی توانسته دکوراسیون های زیبایی را بوجود آورند و مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

امروزه تولیدکنندگان فرش روستایی، فرش فانتزی را در نمونه و مدل های گرد، با طرح های زیبا و شیک تولید می کنند که برای استفاده از این فرصت و تجربه لذت یک خرید آسان و ارزان می توانید از طریق پل ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نموده و با استفاده از مشورت تخصصی این افراد اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود نمایید.

فرش روستایی ابریشم

فرش روستایی ابریشم

فرش روستایی ابریشم، نمونه ای مرغوب از مدل های متنوع با طرح های زیبا و رنگ های طبیعی و عالی است که جزء محصولات صادراتی کشور به حساب آمده و به همین خاطر از محبوبیت و استقبال بی نظیر بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

باید خاطر نشان کرد که این مدل فرش ایرانی، همان طور که از نامش پیداست از ابریشم خالص و طبیعی تولید می شود و نیز دارای وزن سبک، تنوع طرح و رنگ های بسیار زیبا و دلپسند و همچنین نوع بافت آن از طول عمر و مقاومت بالایی برخوردار بوده که توانسته مشتریان زیادی را به خرید آن جذب کند.

سایتهای معتبری در سراسسر کشور وجود دارند که در ارائه بهترین محصولات به مشتریان خاص خود می کوشند تا آن را با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار آنها قرار دهند که کیفیت و قیمت مناسب فرش روستایی ابریشم، باعث رضایتمندی مشتریان گردیده است.

سایت ما در جهت فروش مدلهای متنوع و سایزهای متعدد فرش روستایی دستباف فعالیت گسترده ای دارد و این قالیها را با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از بافنده به مشتریان ارائه می دهد که باعث استقبال بی نظیر آنها شده است.

معمولا افراد این محصول درجه یک را به صورت عمده در سایت ما سفارش می دهند و در کوتاه ترین زمان نمونه انتخاب شده را خریداری می کنند. همکاران و کارشناسان ما در زمینه فرش دست بافت دارای بالا ترین دانش آن بوده اند و می توانند شما را در زمینه خرید انواع فرش راهنمایی نمایند و به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده تا سفارش نمونه مد نظر را ثبت نمایید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

این مجموعه توانسته با کادری مجرب و حرفه ای و مشاوران شما را قبل از خرید راهنمایی کنند تا در صورت نیاز خود به این محصول آن را انتخاب و خریداری کنید.

ضمنا صادرات فرش روستایی، در حال حاضر با قدرت بسیار زیادی در حال انجام می‌ باشد و از آنجایی که کشور عزیز ایران در زمینه تولید این محصولات عمده بیشترین ظرفیت ها را به خود اختصاص می‌ دهد، در زمینه صادرات این نوع کالاها به دیگر کشور ها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.