انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه جدید در ایران

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه فرشی است که به رغم آمدن فرش های تراکم بالا همچنان در ایران در بورس است. چراکه شاید تراکم آن پایین بوده و به زیبایی فرشهای ۱۲۰۰ شانه یا ۱۵۰۰ شانه نباشد، اما طراحان سعی کرده اند انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه جدید را به بازار عرضه نمایند و همین تنوع سبب ماندگاری فرش ۷۰۰ شده است.

انواع فرش ماشینی 700 شانه

انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه یک ویژگی بسیار مهم دارد و آن هم این است که پاخور بسیار خوبی دارد و به همین دلیل برای محیط هایی که رفت و آمد در آن زیاد است بسیار مناسب است. اما با آمدن فرش های دستباف گونه مانند فرش های ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه کمی اقبال نسبت به آن کاهش یافت. اینجا بود که بایستی نوآوری هایی در آن ایجاد می شد.

انواع فرش ۷۰۰ شانه جدید تولید و روانه بازار شد. از جمله این فرش های جدید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرش های ابریشمی که از جنس پلی استر فیلامنت تهیه شده و ظاهری شبیه فرش های دستباف ابریشمی دارند.
  • فرش های ۷۰۰ شانه ۱۴ رنگ که در این فرش ها افزایش تعداد رنگ های مورد استفاده از ۸ رنگ به ۱۴ رنگ زیبایی آن را چندین برابر نموده است.
  • بیشتر بخوانید: قیمت روفرشی پتویی پشمی پارچه ای
  • فرش های ۷۰۰ شانه طرح گبه که یادآور فرش های دستباف عشایر ایران زمین است.
  • فرش های فانتزی و عروسکی که بیشتر در فضاهایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • فرش های طرح ترک

این تنوع و زیبایی در طرح و نقشه سبب شده است که فرش ۷۰۰ شانه مجددا جایگاه خود را به دست بیاورد.

انواع فرش ماشینی 700 شانه

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

نظر به اینکه تنوع در فرش ۷۰۰ شانه بسیار بالاست و موارد ذکر شده در فوق فقط یک دسته بندی کلی از فرش ۷۰۰ شانه است لذا اعلام یک قیمت مشخص برای این نوع فرش ممکن نیست. چراکه مثلا قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰ با فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۱۴۰۰ یا تراکم ۳۰۰۰ متفاوت است.

از شما مشتری عزیز خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با ما ارتباط برقرار کنیم تا قیمت بر حسب درخواست شما اعلام گردد.

انواع فرش ماشینی 700 شانه