انواع فرش ایرانی

فرش ایرانی فقط یک کف پوش نیست، یک اثر هنری منحصر به فرد است…
وارد فروشگاه‌های همپشایر ما شوید و نمایش وسیعی از فرش‌ها، فرش‌ها، دونده‌ها و گلیم‌های ایرانی معاصر، قدیمی و قدیمی را خواهید دید که در 3 سایت ما در خیابان استاکبریج به نمایش گذاشته شده است. امضای بختیار دعوت انحصاری ما برای افراد خبره و گردآورنده فرش ایرانی و شرقی است. فرش ایرانی بختیار مجموعه گسترده ای از فرش های زیبا، دونده ها و گلیم های زیبا با کیفیت استثنایی و بازار بختیار فرش های عشایری و عشایری، دونده و گلیم را متناسب با تمام بودجه ها عرضه می کند.

اگر در لندن هستید، چرا با قرار قبلی از نمایشگاه انبار بختیار ما دیدن نکنید و به انبار عظیمی دسترسی نداشته باشید که معمولاً فقط در دسترس طراحان داخلی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و غیره است.

بازار فرش دبی

وقت خود را با مسعود مظاهری اسدی متخصص فرش بختیار ما بگذرانید (همانطور که در بی بی سی دیده می شود) و به سرعت اشتیاق و عشق او را به صنعت فرش هایی که منبع آن است کشف خواهید کرد. او که متخصص این حوزه و نسل سوم این تجارت است، به حراج‌خانه‌ها، شرکت‌های بیمه و مؤسسات توصیه می‌کند که فرش و فرش ایرانی را شناسایی و ارزش‌گذاری کنند. به عنوان یک چهره معتبر در صنعت، مسعود اغلب دعوت می شود تا تخصص و دانش خود را با رسانه هایی مانند سرویس جهانی بی بی سی به اشتراک بگذارد تا در مورد بازار همیشه در حال تغییر بحث کند. او که مکرراً به قطعات منبع و سفارش می‌رود، هر کدام را یک اثر هنری منحصربه‌فرد می‌بیند. بافندگان ساعت های بی شماری و اغلب سال ها را صرف گره زدن و تکمیل هر یک می کنند.

مسعود با نگاهی فوق‌العاده به رنگ و طرح، در کنار دکوراتورهای داخلی، هتل‌داران و خرده‌فروشان برجسته بین‌المللی در سراسر بریتانیا برای انتخاب و تهیه فرش ایرانی که در خانه فرش دستباف ایران قابل خریداری است برای کلکسیونرهای متخصص و مشتریان خصوصی کار می‌کند، او متخصص بی‌بی‌سی است که با آن کار کرده است. خدمات جهانی بی بی سی و بی بی سی وان.

مسعود مظاهری اسدی، متخصص بین المللی فرش ایرانی، به طور گسترده سفر می کند تا قطعاتی را برای سایت های همپشایر و انبار لندن تهیه کند. بختیار فروشگاه های برجسته لندن و خرده فروشان بریتانیا را تامین می کند. ما همچنین با interio همکاری نزدیک داریم…
مسعود مظاهری اسدی، متخصص بین المللی فرش ایرانی، به طور گسترده سفر می کند تا قطعاتی را برای سایت های همپشایر و انبار لندن تهیه کند. بختیار فروشگاه های برجسته لندن و خرده فروشان بریتانیا را تامین می کند. ما همچنین با طراحان داخلی چه در بریتانیا و چه در سطح بین المللی از نزدیک کار می کنیم.

برای مشاوره و راهنمایی تخصصی در مورد مجموعه بزرگ فرش‌های ایرانی دست‌باف، فرش‌ها، دونده‌ها و فرش‌های دستباف ایرانی، تابلو فرش از فروشگاه‌های همپشایر یا انبار لندن ما دیدن کنید. گلیم ما طیف وسیعی از خدمات از جمله بازدید از خانه، تعمیر و تمیز کردن فرش، ارزش فرش را ارائه می دهیم.
برای مشاوره و راهنمایی تخصصی در مورد گزینش بزرگ فرش‌های ایرانی، فرش‌ها، دونده‌ها و گلیم‌های دست‌بافت، از فروشگاه‌های همپشایر یا انبار لندن ما دیدن کنید. ما طیف وسیعی از خدمات از جمله بازدید از خانه، تعمیر و نظافت فرش، ارزش گذاری فرش، قالی بافی سفارشی و کرایه فرش را ارائه می دهیم.

فرقی نمی‌کند فرش شما نیاز به تعمیر اساسی، تمیز کردن و از بین بردن لکه یا شستشو و تعمیر ساده داشته باشد، ما مطمئن هستیم که می‌توانیم به شما کمک کنیم. با رعایت دقیق روش های سنتی مخصوص هر منطقه از ایران، مرمت با تجربه ما…
فرقی نمی‌کند فرش شما نیاز به تعمیر اساسی، تمیز کردن و از بین بردن لکه یا شستشو و تعمیر ساده داشته باشد، ما مطمئن هستیم که می‌توانیم به شما کمک کنیم. تیم مرمت با تجربه ما با رعایت دقیق روش‌های سنتی مخصوص هر منطقه از ایران، روی پروژه‌های مرمتی بزرگ در سراسر بریتانیا کار کرده است.

صادرات فرش ایران

فرش ماه
2205769.jpg
همدان
450.00
این فرش جدید همدان از غرب ایران سرچشمه گرفته و دارای طرحی سنتی برای منطقه است که معمولاً در قطعات عتیقه یافت می شود که در سود صادرات فرش دستباف نقش پررنگی دارد. رنگ‌های ملایم و در عین حال گرم آن، آن را به فرشی ایده‌آل برای اکثر خانه‌ها تبدیل کرده است.

اندازه: 1.50 x 1.00 متر / 4.9 اینچ x 3.2 اینچ

رجوع به 2205769

2205768.jpg
ساروق
650.00
قالی جدید ساروق از ایران مرکزی، دارای طرح خستی است که مترادف با قوم بختیاری است زیرا این طرح از بختیار نشات گرفته است. این فرش ساروق بر خلاف همتای بختیاری خود دارای پالت رنگی ملایم تری است.

اندازه: 1.45 x 1.05 متر / 4.7 اینچ 3.4 اینچ

رجوع به 2205768

2205767.jpg
میر
750.00
فرشی مدرن میر از شمال شرق ایران است که در سراسر پیزلی (بوته) مترادف با این منطقه است. قدمت این طرح به بیش از 2500 سال به زرتشتیان ایران باستان می رسد.

اندازه: 1.30 x 2.15 متر / 4.2 x 7 اینچ

رجوع به 2103488

2205766.jpg
نجف آباد
1,200.00
این فرش نجف آباد که خریدی با ارزش مثل خرید فرش ابریشم می باشد دارای طرحی سنتی اصفهانی از ایران مرکزی است. پالت رنگ ملایم و طراحی باز آن را به فرشی تبدیل می کند که به راحتی در هر خانه ای جا می شود و در عین حال گرما را به خانه شما می بخشد.