پالتو زنانه پشمی هدیه میلیاردر آمریکایی به فقرا

مزایای زیادی دارد – گرم می شود، مستعد له شدن نیست، نیازی به اتوی مکرر ندارد، مقادیر زیادی بو را جذب نمی کند و الیاف آن انعطاف پذیر و انعطاف پذیر هستند. بی دلیل نیست که مانتوهای ساخته شده از آن جزو پرطرفدارترین مانتوهای بازار هستند.

یک پالتو زنانه پشمی ساخته شده از پشم مرغوب یک سرمایه گذاری عالی برای چندین فصل است. چنین پوششی در مورد کمد لباس زنانه یک کلاسیک مطلق است.

مانتوهای پشمی در انواع مختلفی موجود هستند، بنابراین می توان آنها را نه تنها در زمستان، بلکه در روزهای گرمتر بهار یا پاییز نیز پوشید.

غنای برش ها و طول ها به شما امکان می دهد مدل را به شکل خاصی تنظیم کنید به عنوان مثال، در کت های دو سینه و کمی گشاد، زنانی که می خواهند بر کمر باریک و سینه زیبا تأکید کنند عالی به نظر می رسند.

یک برش به درستی انتخاب شده از کت نیز به پوشاندن کاستی های شکل کمک می کند به خصوص که پشم یک ماده برازنده است که کاملاً روی بدن قرار می گیرد. یک کت پشمی را می توان به راحتی با سبک ترجیحی اسپورت، گاه به گاه یا شیک تطبیق داد.

کت‌های پشمی را می‌توان در مجموعه‌های خانه‌های مد معروف (مانند Sisley، Moschino، Ted Baker، Iceberg) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای محبوب (مانند Only، Esprit، Vero Moda، Mexx، Benetton) یافت. 

محدوده قیمت بزرگ است (بسته به مارک و نوع پشم، در میان دیگران)، اما هر خانم شیک پوشی مدلی مناسب با توانایی های مالی خود پیدا می کند.

طول عمر یک کت پشمی (بدون ذکر ارزش زیبایی شناختی آن) با مراقبت مناسب از آن افزایش می یابد. بنابراین توصیه نمی شود آن را در ماشین لباسشویی خانگی یا با دست بشویید، تا حد زیادی معقول ترین راه حل تمیز کردن آن در خشکشویی است.

هنگام نگهداری کت در کمد لباس، مطمئن شوید که در معرض رطوبت نباشد (پشم آن را دوست ندارد)، همچنین لازم است که الیاف کرکی را به طور منظم از آن جدا کنید.