مانتو زنانه زمستانی با طراحی عجیب و غریب در لس آنجلس

عواملی برای تعیین رنگ در مانتو زنانه زمستانی

رنگ بژ
اگر می خواهید سایه های روشن تری روی کت و مانتوهای زمستانی خود داشته باشید، سایه های بژ یا کرم بسیار عالی هستند. وقتی سبک فکر می کنید، سفیدتر را نادیده بگیرید. در عوض، بژ یکی از بهترین کت‌های رنگ روشن است که می‌توانید پیدا کنید.

قرمز
اگر چیزی روشن و متفاوت می خواهید، به رنگ قرمز فکر کنید. یک کت قرمز راهی عالی برای افزودن رنگ به لباس‌های با تن خنثی است. هرچند به این محدود نمی شود. مانتوهای زمستانی قرمز رنگ، حال و هوای متفاوتی را به فصل زمستان می بخشند. آنها روشن و شاد به نظر می رسند.

قرمز همچنین با صورتی، زرد خردلی، آبی و بنفش افسانه ای به نظر می رسد.

نیروی دریایی
نیروی دریایی جایگزین تاریک شما برای سیاه است. سایه سمت راست سرمه ای آبی مشخص خواهد بود. نباید آنقدر تیره باشد که تقریباً شبیه سیاه شود. برای مانتو زمستانی در این فصل باید روی این رنگ سرمایه گذاری کنید. به کمد لباس شما تنوع می بخشد.

آبی کمرنگ
آبی روشن یا خاکستری آبی، یکی دیگر از رنگ های سرگرم کننده است که با همه چیز ست می شود. قرمزهای پررنگ تا زرد پاستلی، رنگ های زیادی با آبی زیبا به نظر می رسند.

کدام یک از این رنگ ها را در فصل زمستان امتحان خواهید کرد؟ هر کدام از رنگ ها جذابیت خود را دارند. اگر تعدادی از آنها را انتخاب کنید، گزینه هایی برای رویدادهای مختلف خواهید داشت.

مانتو و کت های تمام قد می توانند همه چیز را از گردن تا مچ پا گرم نگه دارند.

آنها کت زمستانی گرم مناسبی برای افراد تجاری در حال حرکت هستند که باید در حین دویدن در شهر حرفه ای به نظر بمانند.

یا برای افرادی که همیشه می‌خواهند ظاهر اصلی را فقط با یک تکه لباس جلوه دهند بسیار عالی است. قصد شما هر چه که باشد، پایان نامه ها مورد علاقه ما در این زمستان هستند.