فروش سیم افشان یک و نیم با تخفیف 80 درصدی

جای تعجب نیست که چرا راه حل های DuPont در پروژه های پل بزرگ مانند پل Stillwater که مینه سوتا و ویسکانسین را به هم متصل می کند استفاده می شود.

مواد DuPont برای سیم افشان یک و نیم به دلیل کارایی بالای آن نسبت به عایق های لاستیکی سنتی و PVC، به دلیل اثربخشی ثابت شده با موارد زیر انتخاب شدند:
انعطاف پذیری سیم پیچ بهتر
ماندگاری
مقرون به صرفه بودن
قابلیت اطمینان
مقاومت در برابر حرارت و آب و هوا

سیم افشان یک و نیم و سایر کابل ها از نظر آماری یکی از مهم ترین خطرات برای هلیکوپتر به ویژه برای عملیات هلیکوپتر در ارتفاع پایین (LALT) است و ممکن است منجر به حوادث مرگبار شود.

این مقاله انیمیشن EASA “اجتناب از برخورد با سیم هلیکوپتر – سیم‌ها در محیط هلیکوپتر” را ارائه می‌کند و روش‌های خوب معرفی‌شده در این ویدیو را توسعه می‌دهد که می‌تواند به شما در جلوگیری از برخورد با کابل‌ها کمک کند.

خطرات برخورد کابل برای عملکرد خود را بدانید
برخورد سیم ها ممکن است عواقب حیاتی داشته باشد: در حدود 30 درصد از تصادفات منجر به مرگ و میر در هنگام کار در شرایط هواشناسی ابزاری (IMC) یا در شب می شود.

برخورد سیم افشان یک و نیم و مانع یکی از مهمترین دلایل عملیاتی تصادفات مرگبار روتورکرافت است، زیرا روتورکرافت تقریباً 90 درصد از زمان خود را در عملیات LALT در محیط سیم پرواز می کند.

علاوه بر این، تعداد ساعات پرواز تضمینی برای اجتناب از سیم نیست، زیرا بیشتر تصادفات با سیم از نظر آماری برای خلبانان با تجربه با بیش از 2000 ساعت پرواز و دانش خوب از منطقه رخ می دهد.

همانطور که توسط تحقیقات متعدد تصادف گزارش شده است، حتی خلبانان بسیار با تجربه، برای اجتناب از شرایط پرواز IMC و به دنبال تماس بصری با زمین، فراموش کنند که هیچ سیمی در منطقه وجود نداشته باشد.