ظروف یکبار مصرف شفاف از مواد پلی استایرن ساخته می شود

ظروف یکبار مصرف شفاف که در بسیاری از مراسم مذهبی یا مراسم مذهبی استفاده می شود از پلی استایرن ساخته شده است.

ظروف یکبار مصرف فوم سفید سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف که در بسیاری از رستوران ها و ادارات استفاده می شود نسبت به ظروف پلی استایرن شفاف مقاومت بیشتری دارند و تا دمای 70 تا 80 درجه مواد سمی و مونومر را تجزیه نمی کنند، اما اگر غذای داغ با دمای بالاتر از آن باشد در این ظروف در دمای 70 تا 80 درجه نگهداری شود.

و یا اگر زمان نگهداری غذا در این ظروف بیش از 4 ساعت باشد، اثرات سمی این مواد وارد غذا شده و سلامت انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

ظروف یکبار مصرف ساخته شده از مواد دست دوم بیشترین تاثیر را بر سلامت انسان دارند، افزود: این ظروف با ظاهرشان که معمولاً شکننده هستند یا در آن ضایعات، دانه های سیاه یا رنگدانه وجود دارد، قابل تشخیص هستند.

مهمترین ویژگی این ظروف قیمت بسیار ارزان آنهاست لباس مجلسی دخترانه جدید که مردم باید بدانند که در آینده باید این قیمت ارزان را با هزینه های هنگفت پزشکی جبران کنند.

در بین انواع ظروف یکبار مصرف، بطری های آب آشامیدنی به عنوان پرمصرف ترین انواع این ظروف نام برده شد.

بطری هایی که حتی در ماه های گرم سال، حتی اگر حاوی آب معدنی نباشند، مرتباً از آب شهری پر می شوند و در یخچال قرار می گیرند تا آب خنکی برای خانواده فراهم کند که با یخ زدن بطری های آب، پلیمرها را به سمی تبدیل می کند.

مونومرها و در درازمدت اثرات سرطان زای این گونه اعمال در دستگاه گوارش و مغز خود را نشان می دهد.

گیاهان این ظروف به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول 100 درصد تجزیه پذیر بوده و مواد اولیه آنها منشاء غذایی دارد و از موادی مانند پروتئین و ساخارین موتور هوندا تهیه می شود و خوراکی است اما این ظروف در ایران تولید نمی شوند.

اما دسته دوم، 30 تا 70 درصد تجزیه پذیر هستند و قابل خوردن نیستند و منشأ آنها اغلب نشاسته ای است.

از مزایای استفاده از پلیمر گیاهی می توان به سازگاری با محیط زیست، عاری بودن از هرگونه خطرات مضر مواد پلاستیکی پس از تماس با غذای داغ، تهیه مواد اولیه تجدیدپذیر، عدم وابستگی به فرآورده های نفتی، مصرف انرژی کمتر در فرآیند تولید اشاره کرد.

ظروف یکبار مصرف نحوه تشخیص جیوه قرمز اصلی پلیمری و گیاهی هستند.

این ظروف از نشاسته ذرت ساخته شده و به راحتی در محیط تجزیه می شوند و یا حتی برای خوراک دام قابل بازیافت هستند.

  • منابع:
    1. Disposable tableware and their application in food
  • تبلیغات: 
    1. راهکارهای جالب مردم عادی بی پول برای شاد زیستن
    2. چیلر که باعث تنگی نفس پیرمرد شد
    3. گونه جهش یافته از حیوانی که بطری بت می خورد!
    4. استفاده از زیرانداز در یک مهمانی سوژه اول رسانه ها شد!!!