شیشه سکوریت قزوین در زلزله کرمان نیز آسیب ناپذیر بود

شیشه سکوریت برای چه مواردی استفاده می شود؟

در حالی که شیشه سکوریت قزوین در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید است، بهترین راه حل برای افزایش امنیت نیست. در عوض، احتمالاً شیشه سکوریت شده را می‌بینید که به روش‌های دیگری استفاده می‌شود.

این اغلب در تلفن های همراه، محافظ صفحه گوشی، لوازم آشپزخانه و شیشه خودرو استفاده می شود. در محیط های مسکونی و تجاری، موارد استفاده توصیه شده از شیشه سکوریت به شرح زیر است:

پنجره ها

شیشه سکوریت یا نوعی شیشه سکوریت، بسته به اندازه پنجره و نزدیکی آن به سطوح پیاده روی، در محیط های تجاری و تحت شرایط خاصی در مکان های مسکونی توصیه می شود.

درها

هر دری تاب دار، کشویی یا دوتایی باید بدون در نظر گرفتن اندازه از شیشه سکوریت استفاده کند.

مناطق مرطوب

شیشه در مناطق مرطوب مانند درهای دوش در حمام ها و درها و پنجره های اطراف استخر و سونا به دلیل افزایش خطر سقوط باید از شیشه سکوریت ساخته شود.

نزدیک پله ها

قوانین ساختمانی ایجاب می‌کند که شیشه‌های نزدیک یا مجاور پله‌ها و شیشه‌هایی که برای ریل پله‌ها استفاده می‌شوند باید از نوعی شیشه ایمنی مانند شیشه‌های سکوریت استفاده کنند. مراحل با سطوح شیشه ای نیز باید با استفاده از نوعی شیشه ایمنی انجام شود.

معایب شیشه سکوریت

اکنون که با برخی از کاربردهای بهتر شیشه سکوریت آشنا شدید، در اینجا برخی از معایب آن آورده شده است تا بهتر متوجه شوید که آیا پنجره ها و درهای شیشه سکوریت مناسب شما هستند یا خیر:

  1. مزاحمان به راحتی دسترسی پیدا می کنند
  2. نصب گران است
  3. بی ثباتی
  4. تعویض های پرهزینه

همانطور که در بالا بیان کردیم، شیشه سکوریت بهترین راه حل برای افزایش امنیت در مناطق مستعد ضربه زدن و گرفتن نیست. اگرچه این شیشه بسیار قوی تر از شیشه معمولی است، اما وقتی شیشه سکوریت بشکند، کاملاً خرد می شود. این شما را در برابر ورود اجباری آسیب‌پذیرتر می‌کند زیرا مجرمان به راحتی می‌توانند تنها با آسیب رساندن به یک تکه شیشه به آن دسترسی پیدا کنند.