شال سفید ساده که مصریان برای اجرای رقص سنتی به دور کمر می بندند

حفظ ظاهر رسمی، مرتب و پیچیده که روسری ها نقش مهمی در آن داشتند، بسیار ضروری بود. روسری‌های روسری طراح بین‌المللی هرمس (پاریس) در قرن 19 و 20.

فیلم‌ها، تئاتر و مد کوئینز تأثیر بیشتری بر مردم ایجاد کردند. مردم شروع کردند به این باور که لباس ها پیامی را منتقل می کنند و شروع به کشف و سرمایه گذاری روی آن کردند.

قرن نوزدهم با کشورهایی مانند ایالات متحده آغاز شد که بافندگی را برای مردان هموطن خود به یک شغل اجباری تبدیل کردند. از این رو روسری های بافتنی شتاب بیشتری به دست آوردند.

گرایش از ابریشم، بافتنی به شال سفید ساده خز ختم شد که برای اکثر کشورهای غربی برای مقابله با سرما مناسب بود. سبک پوشیدن شال به عنوان یک لباس تک تکه به راحتی ظاهری شیک و شیک ایجاد می کرد.

بسیاری از خانه های مد شروع به ایجاد یک خط سبک جداگانه و طراحان برای ساخت روسری کردند. خط طراحی، تولید و فروش جداگانه ای برای روسری ها دارند.

چین بزرگترین تولید کننده روسری است و پس از آن هند، هنگ کنگ و اندونزی قرار دارند. اهمیت روسری های همه کاره و فروتن در حال حاضر برای گرما دادن، محافظت در برابر آفتاب، کمک به دور ماندن از کثیفی، به عنوان نشانه مد و به دلایل مذهبی استفاده می شود.

به جای یک لوازم جانبی به یک ضرورت تبدیل شده است. چیزهای بیشتری برای دانستن وجود دارد که در زیر آورده شده است. روسری می تواند برای یک پوشیدن رسمی بسیار تحسین برانگیز باشد.

این می تواند یک پذیرایی یا مهماندار هوایی، یک پیشخدمت در هتل یا یک افسر ارتش، خلبان یا یک ملوان باشد. ظاهر کلی در پوشیدن روسری بسیار متواضع می شود.

در مصر رقصندگان شکم از روسری تزیین شده در قسمت کمر برای تأکید بر حرکات رقصندگان استفاده می کردند که با آویزان در مهره ها و آینه ها زیباتر می شود.

این نشان می دهد که روسری ها نقش مهمی در تبدیل شدن به یک اکسسوری ظریف و مینیمال و در عین حال قدرتمند دارند. در کشورهای سردسیر، لباس ها لایه لایه هستند و روسری های گردن هم از نظر کاربردی و هم در هدف مد نقش دارند.