زیر ساخت های قدیمی درب مدارس در 10 سال گذشته

گای بلیزنر، درب چوبی ورودی ساختمان تحلیلگر ایمنی و امنیت مدرسه برای هیئت آموزش ایالت آیداهو، موافقت کرد که وقتی دریابید که چگونه پول را جمع آوری کنید، “همیشه موضوع نیازهای رقابتی است.”

بلیزنر گفت: «ما در حال حاضر با زیرساخت های قدیمی سروکار داریم.

«ما تعداد زیادی بازسازی داریم که باید انجام شود. [تغییر قفل درها] به سادگی یکی دیگر از این لیست است و پول یک منبع محدود است.”

“همه اینها یک بالابر لجستیکی بزرگ است”
حتی اگر پول وجود داشته باشد، فهمیدن اینکه چگونه همه قفل های یک مدرسه یا چندین مدرسه در یک منطقه را عوض کنید، کار سختی است.

اولری از مدارس درب یو پی وی سی دستشویی نیوبدفورد گفت که مدارس K-12 “برای کارهای تعمیر و نگهداری قابل توجهی راه اندازی نشده اند.”

چگونه می توانید 500 قفل در را جایگزین کنید؟ چقدر طول می کشد؟ و چقدر سریع می توانید این کار را انجام دهید؟ همه اینها یک بالابر لجستیکی عظیم است.»

درب

کارشناسان درب فایبرگلاس امکانات مدرسه می گویند که این کار چیزی بیش از قرار دادن یک دستگاه قفل جدید روی یک در است.

مدارس همچنین ممکن است نیاز به تعویض کل ساختار، از جمله در، قاب در و مجموعه قفل داشته باشند، زیرا همه آنها باید با هم سازگار باشند.

نیروی انسانی مورد نیاز برای تعویض قفل صدها درب مدرسه و تعمیر و نگهداری برای زمانی که قفل ها می شکند و بسیار گران می شود را اضافه کنید.

اولری گفت که تعویض تمام قفل های کلاس درس در منطقه 12000 دانش آموزی او می تواند نزدیک به 2 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

او گفت که مدارسی درب ضدسرقت از دوره های مختلف وجود دارد، بنابراین برخی از آنها قفل درهای کلاس دارند در حالی که برخی دیگر قفل ندارند. این ولسوالی به تازگی پروسه نصب قفل های جدید درب کلاس را آغاز کرده است.

  • منابع:
    1. Shouldn’t Classroom Doors Lock From the Inside? Here’s Why Many Don’t
  • تبلیغات: 
    1. باغ زیتون به صورت رومیزی در شرایط استوایی
    2. در دوران باستان از عسل چه استفاده ای میشود؟
    3. عناب برای مردم چین حرف های تازه ای به همراه آورد
    4. رژیم غذایی اسید چرب گردو حوادث بیماری قلبی