زن میلیاردری که تولید سرکه بالزامیک بارلتا را از خانه خود شروع کرد

با خوردن سرکه بالزامیک بارلتا احساس نرم و طعم غنی و شیرینی قابل توجهی که با اسیدیته متعادل می شود مشخص خواهد شد.

 یک سرکه بالزامیک سنتی از مودنا یا رجیو امیلیا ویژگی منحصر به فرد گونه‌های انگور محلی خاص و پیچیدگی چندلایه‌ای را که از فرآیند تولید به موقع و پیری طولانی ناشی می‌شود، می‌افزاید.

جایگزین سرکه بالزامیک

اگر از آن برای سالاد یا ماریناد استفاده می کنید، یک سرکه شراب قرمز خوب را جایگزین کنید . اگر می خواهید مقداری از سرکه های بالزامیک اوامی را داشته باشید، کمی سس سویا اضافه کنید.

 و اگر به دنبال آن شدت انگور هستید، کمی کنسانتره آب انگور اضافه کنید. همچنین می‌توانید به دنبال چاشنی‌های ایتالیایی دیگر تهیه‌شده از انگور غلیظ مانند mosto cotto یا saba باشید .

دستور العمل های سرکه بالزامیک

بالزامیک علاوه بر اینکه به عنوان یک چاشنی اصلی استفاده می شود، یک ماده فوق العاده و همه کاره در بسیاری از انواع غذاها است.

  • مربای انجیر با شراب و سرکه بالزامیک
  • سوشی چیراشی استیک و میتسوبا با سس سویا بالزامیک
  • گوش ماهی سرخ شده و میگو با توت فرنگی بالزامیک

سرکه بالزامیک از کجا بخریم

سرکه بالزامیک اولیه را می توان در بیشتر خواربارفروشی ها و سوپرمارکت های موجود در راهرو با سرکه و روغن پیدا کرد.

 فروشگاه های مواد غذایی لذیذ اغلب سرکه های بالزامیک مودنا تهیه می کنند، اما اگر به دنبال سرکه بالزامیک سنتی هستید، به فروشگاه های تخصصی ایتالیایی، تامین کنندگان مواد غذایی گران قیمت، یا سایت های آنلاین معتبر متخصص در روغن ها و سرکه ها یا محصولات گران قیمت ایتالیایی بروید.

ذخیره سازی

سرکه بالزامیک را در جای خنک و تاریک و دور از حرارت نگهداری کنید، مانند کمد. نیازی به نگهداری در یخچال نیست.

 پس از باز شدن اکسید نمی شود و به طور نامحدود باقی می ماند. اگر مقداری رسوب در ته بطری مشاهده کردید نگران نباشید. این محصول فرعی طبیعی فرآیند پیری است و مضر نیست.