دلایل کمبود روپوش پزشکی و الکل سفید در بازار تهران آشکار شد

چالش اصلی توصیه CDC برای استفاده از لباس‌های قابل استفاده مجدد در طول افزایش ظرفیت این است که لباس‌های پارچه‌ای سهم بازار بسیار کمتری نسبت به لباس‌های یکبار مصرف در مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده دارند.

در حال حاضر حداقل 80 درصد از بازار را لباس های ایزوله و الکل سفید تشکیل می دهند.

با این حال، انتظار می‌رود این روند سهم بازار در طول زمان به نفع لباس‌های قابل استفاده مجدد تغییر کند.

به خصوص که حفاظت از لباس های یکبار مصرف پس از اپیدمی های اخیر مانند بحران ابولا در سال 2014 که جان بیش از 11000 نفر از جمله 500 پرسنل مراقبت های بهداشتی را گرفت، زیر سوال رفته است.

برخی از روپوش پزشکی تهران موجود در بازار معیوب بوده و به مایعات اجازه نشت می‌دهد و در نهایت جراحان و پرستاران را در تماس با بیماران آلوده آلوده می‌کند.

لئوناس (1998) خواص بازدارندگی لباس‌های قابل استفاده مجدد را پس از 50 چرخه مراقبت تجاری ارزیابی کرد و دریافت که شستشو توانایی پارچه را برای جلوگیری از انتقال باکتری کاهش می‌دهد.

16 علاوه بر این مطالعه، تحقیقات کمی در مورد لباس های قابل استفاده مجدد پس از شستشوهای تجاری متعدد انجام شده است، به ویژه در مورد اجزای قابلیت سرویس فراتر از محافظت، از جمله راحتی، دوام و حفظ ظاهر.

با توجه به دانش محققان، هیچ مطالعه ای استفاده مجدد از لباس های یکبار مصرف و دماسنج جیوه ای قدیمی را تایید نکرده اند.

هدف از این تحقیق تعیین عملکرد روپوش‌های پزشکی یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد با ارزیابی توانایی آنها در ارائه حفاظت، دوام و راحتی کافی در طول عمر شستشوی محصول بود.

طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل و الکل سفید و روپوش پزشکی در کاتالوگ های خرید نوشته شده است.

اول و مهمتر از همه، توانایی روپوش ها برای برآورده کردن مشخصات حفاظتی مورد نیاز طبق استانداردهای AAMI مورد بررسی قرار گرفت.

روپوش‌های سطح 1، 2، و 3 یکبار مصرف و سطح 2 و 3 قابل استفاده مجدد با استفاده از روش تست انجمن شیمی‌دانان و رنگ‌سازان نساجی آمریکا (AATCC) 127 و AATCC TM 42 مورد ارزیابی قرار گرفتند.

  • منابع:
    1. Disposable versus reusable medical gowns: A performance comparison

  • تبلیغات: 
    1. پیش بینی رشد نمودار مالی شرکت های خصوصی ایران
    2. بازیگری که با پارچه فیلتراسیون به شهرت جهانی رسید
    3. رفتار در درمان قلب بسیار مهم و حیاتی می باشد!
    4. کشف فرشی که با نشستن بر روی آن طی العرض کرد