در سومالی از کباب پز برقی به عنوان بخاری استفاده می شود!

هیچ چیز تابستان را مانند عطر باربیکیو که از کباب پیچ می خورد نمی گوید! اکنون می‌توانید با خانواده دور هم جمع شوید یا دوستانتان را برای یک باربیکیو آخر هفته دعوت کنید، حتی در فصل زمستان و در هر فصل.
کوره های برقی برای خانه هایی با حیاط خلوت یا بدون حیاط خلوت، آپارتمان ها یا بالکن های بزرگ و کوچک مناسب هستند.
می توان از آن در داخل خانه مانند نوع فضای باز استفاده کرد، اما هرگز مجبور نیستید از آتش یا زغال چوب نامرتب استفاده کنید. هیچ نگرانی در مورد پر کردن مجدد مخزن پروپان یا نقض قوانین محلی وجود ندارد.

پیدا کردن کباب پز برقی مناسب برای مطابقت با نیازهای شما اولین قدم در ایجاد بهترین گوشت کبابی است.

این راهنمای خرید را دنبال کنید که شامل سوالات مهمی است که باید بپرسید و ملاحظاتی را برای ساده کردن انتخاب های خود به سمت گریل که برای شما مناسب است، دنبال کنید.

چه اندازه گریل برقی را باید انتخاب کنید؟


مدل‌های کانتر نسبتاً کوچک هستند، که برای خانواده‌های کوچک ایده‌آل هستند، اما واقعاً برای میزبانی غذا نیستند، هرچه سطح پخت بزرگتر باشد، می توانید هر بار گوشت بیشتری را کباب کنید.

در نظر بگیرید که معمولاً برای چند نفر غذا می‌پزید، چه مقدار فضای آشپزی و فضای ذخیره‌سازی دارید.

یک گریل برقی چقدر گرم می شود؟
خروجی حرارت در برخی از مدل‌ها که بیش از 350 فارنهایت تولید می‌کنند، متفاوت است، به اندازه‌ای گرم که می‌تواند بیشتر انواع غذا را بپزد.

برخی از کوره های برقی با تنظیمات دمایی ساخته شده اند که می توانند بین 400 تا 600 فارنهایت گرم شوند، این به شما کنترل بیشتری بر پخت و پز می دهد و به تعیین زمان پخت مناسب کمک می کند.

کوره‌های برقی معاصر در رنگ‌های جذاب بسیاری برای مطابقت با هر تم آشپزخانه وارد بازار می‌شوند، بهترین برندها ظاهر و سهولت استفاده را برای تناسب با سبک زندگی مدرن ترکیب می کنند، این قابلیت را دارد که به طور مداوم باربیکیوهای عالی را در یک واحد خوش ساخت با دوام عالی ارائه دهد.

  • منابع:
    1. ?Electric Grill Buying Guide – How to Choose