خلاقیت طراحان داخلی فرش دست بافت ایرانی

طراحان داخلی فرش نیوهی را به عنوان یک طراح بریتانیایی الهام بخش و سازنده فرش های پشمی خیره کننده برای بزرگ ترین نام ها در بخش های مهمان نوازی، اوقات فراغت و سرگرمی می شناسند.

بیش از 50 سال برتری در تولید ما را به کمال گرایی کامل تبدیل کرده است. تیم های تخصصی طراحی و فنی ما از نزدیک با طراحان داخلی و مشخص کننده ها همکاری می کنند تا مفاهیم خود را به واقعیت تبدیل کنند. ما طرح‌های نوآورانه و مقرون‌به‌صرفه را با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها ایجاد می‌کنیم تا فقط مطلوب‌ترین و قابل اعتمادترین فرش‌های با کارایی بالا را ارائه دهیم.

محصولات ما مجموعه های سهام، مجموعه اکسپرس، خدمات طراحی سفارشی، الهام از زندگی واقعی
نمونه کارها را مشاهده کنید.

آنچه مشتریان ما می گویند این نصب راهروها را متحول کرده است و سر و صدا را حذف کرده و راحتی زیر پا را برای مهمانان ایجاد کرده است. ما از کیفیت و نتیجه خوشحالیم و از کار به خوبی انجام شده بسیار راضی هستیم.
خالد شرعباسی، مدیر کل هتل تیلال لیوا، ابوظبی
به Inspire خوش آمدید
منبعی برای طراحان و مشخص کننده ها به طور یکسان. و همچنین الهام از سراسر جهان مثل بازار فرش دبی.
بازدید از الهام بخش

ویژگی
هتل جدید تلگراف کاونتری از نظر فرهنگی غنی است.
کاونتری که شهر فرهنگی 2021 بود برای ما در نیوهی تعجب آور نبود. ما با شهر ارتباط زیادی داریم، تاریخ فرهنگی و صنعتی آنها را تحسین می کنیم و اخیراً یک هتل بزرگ را بازسازی کرده ایم……

اخبار
پشتیبان فرش پایدار Evobac
راه‌های زیادی وجود دارد که ما در نیوهی خود را از سایر تولیدکنندگان فرش مهمان‌نوازی متمایز می‌کنیم. ما حامیان بزرگ «ساخت بریتانیا» هستیم…

صادرات فرش ایران

وبلاگ
Inside Harrison Gardner Dyers & Winders Ltd
موفق‌ترین کسب‌وکارها بر پایه روابط مستحکم و مستحکم ساخته شده‌اند و هیچ کدام نزدیک‌تر از ما با هریسون گاردنر دایرز و ویندرز با مسئولیت محدود وجود ندارد.

 

اخبار
طرح های جدید به مجموعه پشم طبیعی معرفی شدند
فرش نیوهی، تولید کننده فرش های قراردادی پر پشم، مجموعه بسیار موفق پشم طبیعی خود را با مجموعه ای از طرح های جدید هیجان انگیز به روز کرده است که خرید آن مثل خرید فرش ابریشم تجربه زیبایی به همراه دارد.

برای Inspire ثبت نام کنید از محصولات جدید، الهام بخش طراحی و موارد دیگر مطلع باشید.

ادرس پست الکترونیکی را وارد کن

با تیم ما آشنا شوید درباره برخی از افراد تیم های رهبری، فروش و طراحی ما اطلاعاتی کسب کنید؟

چهره های پشت فرش

سبزتر از چیزی که فکرش را می کنید
ما از سال 2009 پیشگام روش‌های کار پایدارتر بوده‌ایم، evobac سیستم پشتی فرش خودمان است که از بطری‌های پلاستیکی بازیافتی استفاده می‌کند.