افزایش فروش کفش ایمنی ریما سبب تولیدات دو برابر این کارخانه شد

اگر ارزیابی خطر نشان دهد که خطری برای پاها وجود دارد، کارفرمایان باید محافظ مناسب پا را ارائه دهند، که سپس باید توسط کارمندان استفاده شود.

علامت اجباری “استفاده از محافظ پا” نشان دهنده تعهد است. هنگام انتخاب کفش، محل کار، فعالیت و همچنین ارگونومی باید در نظر گرفته شود.

شکل مناسب کفش ایمنی ریما : کفش یا چکمه کم (در ارتفاع های مختلف شفت) تناسب دقت تناسب: هنگام استفاده از آن برای اولین بار، راحتی پوشیدن باید خوب باشد.

مثال‌ها: کفش‌هایی با روکش برای کارهای زانو زده یا چکمه‌های مخصوص برای کارهای جوشکاری، برای کار با اره‌های برقی یا مواد شیمیایی.

سطوح مختلف به خواص کفی متفاوتی نیاز دارند. هیچ تغییر تغییر ممکن است انجام نشود. تعویض یا تعویض کفی تنها در صورتی مجاز است که سازنده صریحاً این اجازه را داده باشد.

 

در صورت نیاز به محافظت از پاهای ارتوپدی، مدل‌های دارای گواهی و برچسب مخصوصی وجود دارند که برای کفی‌های ارتوپدی مناسب هستند یا می‌توان آن‌ها را با تغییرات ارتوپدی

کفش ها را طبق اطلاعات سازنده تمیز، مراقبت و نگهداری کنید. زیره را مرتباً چک کنید و از انبردست برای پاک کردن تراشه ها یا موارد مشابه استفاده کنید.

کثیفی های درشت را پاک کنید (در صورت لزوم با یک برس خشک کنید، با آب گرم و مواد شوینده خنثی/صابون خنثی). پس از چندین بار خیس شدن مجدداً باردار شوید. بسته به جنس (مانند چرم با واکس کفش/واکس) نگهداری کنید.

کفش هایی را که در اثر استفاده یا تمیز کردن در زیر نور خورشید یا خیلی نزدیک به منبع گرما خیس شده اند، خشک نکنید.

به جای آن، مکانی مطبوع با دمای اتاق انتخاب کنید، بند و بند کفش را باز کنید، احتمالاً کفی ها را بردارید، روزنامه را داخل کفش قرار دهید.

در صورت وجود بوی شدید عرق پا، کفش ها را تهویه کنید، در صورت لزوم از اسپری مخصوص ضدعفونی استفاده کنید یا جوراب های کاربردی مخصوص را امتحان کنید.

احتمالا کفش ها را روزانه عوض کنید (یعنی دو جفت مختلف به طور متناوب) و هر روز جوراب تازه بپوشید. هرگز کفش ها را در ماشین لباسشویی نشویید.